فاکتورهای مهم
در مدیریت ارتباط
با مشتری
قیمت : 1500
تومان
ISBN :964-7539-60-6
CRM
برگرفته از عبارت Customer Relationship Management
بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره
گیری از CRM،
ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و
تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع
فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری
مؤثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان،
فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد.
CRM
بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان،
راضی نگهداشتن آنها و تبدیل
آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در
راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن
ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.
ارتباطات مشتریان با
سازمان از طرق مختلف، از جمله وب، تلفن، مراکز فروش، توزیع کنندگان و
شبکه های همکار صورت می پذیرد. وظیفه اصلی CRM
نسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان ( به هر صورتی که مشتری تمایل
دارد ) بدون محدودیت زمانی ، مکانی و ملیتی می باشد به نحوی که مشتری
احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای
وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی
مرتفع می نماید.
قیمت : 1500
تومان
در هر بنگاه اقتصادی، مدیریت یکپارچه ای وجود دارد که کلیه امور مربوط
به حفظ مشتری،
وفادارسازی مشتری،
پاسخگویی به مشتری، برقراری ارتباط و
شاداب ساختن مشتری،
تامین خدمات پس از فروش و جمع آوری اطلاعات در مورد نیازهای مشتری را
بر عهده دارد. به عقیده ما واحد ارتباط با مشتریان مانند وجود دیده
بان در کشتی است، این دیده بان با درک نیازها و انتظارات مصرف کننده و
انتقال آن به تولید کننده، کیفیت محصول را ارتقا می بخشد.
فراموش نکنیم که
کشتی تایتانیک بسیار عظیم بود، هزینه بسیار زیادی صرف ساخت آن شده بود،
آشپزخانه بی نظیری داشت، بزرگترین گروه ارکستر، به طور مداوم در آن
مترنم بود. مدیران قابل اعتمادی داشت اما در اولین مسافرت، همه غرق
شدند زیرا در شب حادثه، دیده بان ها به دوربین دوچشمی دریایی مجهز
نبودند.
ما در این کتاب یه شما
راههای ارتباط موفق با مشتری را نشان می دهیم
قیمت : 1500
تومان
CRM
استراتژی کسب و کاری است جهت
بهینه سازی
سوددهی، درآمد
زایی و رضایت مشتری که
بر اساس مبانی زیر طراحی می گردد:
· ساماندهی
ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
· بالابردن
سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
· پیاده
سازی فرایندهای مشتری محور ...
|